Ad Code

Responsive Advertisement

مزوتراپی مو چه خاصیتی دارد و آیا کاشت مو قسطی امکان پذیر است؟

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها ، مواد معدنی و آمینو اسیدهای مورد نیاز مو به پوست سر استفاده می‌شود. این روش باعث می‌شود اجزایی که فولیکول های مو را تغذیه می‌کنند به راحتی در مو مستقر شوند. با این روش می‌توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا موهای نازک را ضخیم می‌کند، ریزش مو را متوقف می‌کند و موها را قوی تر و براق تر می‌کند. علاوه بر این روش، روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد که هزینه نسبتا زیاد یکی از معایب آن ها است و کاشت مو قسطی به همین دلیل اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نگاهی به مشکلات مو

تعداد کمی از مردان از موهای خود راضی هستند. امروزه موهای ما به شدت آلوده است ، به ویژه به دلیل محیط ، هوا و آب. استرس و تنش زیاد ایجاد شده، موها را تخریب می کند و اختلالات خواب ما را ناراحت می‌کند. البته همه اینها بر زیبایی طبیعی تأثیر زیادی می‌گذارد. مو جزء اولین قسمت هایی است که تحت تأثیر تغییرات بدن قرار می‌گیرد. پیشگیری از مشکلات مو نسبت به نتایج فعلی آسان تر است ، با این حال تعداد کمی از مردم از روش های محافظتی استفاده می‌کنند.

مردم تنها زمانی می‌توانند به شدت وضعیت پی ببرند که ساقه مو آنها آسیب ببیند و ریزش مو شروع شود. برای حل این مشکلات می‌توان از روش های مختلف آرایشی مانند مزوتراپی مو استفاده کرد. با این حال، اگر وضعیت ساقه و ریشه مو به طور قابل توجهی بدتر شود، اگر موها شروع به ریزش کنند، ذهن بسیاری از مردم آشقته شده و درگیر این مشکل خواهد بود. برای حل این مشکلات می‌توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی مو استفاده کرد.

lمزوتراپی مو

مزوتراپی مو چیست و چگونه کاربرد دارد؟

مزوتراپی مو مردان به معنی تزریق مستقیم ویتامین ها ، مواد معدنی (کلسیم ، ید ، منگنز ، مس ، روی ، سلنیوم ، آهن ، پتاسیم) ، عوامل مربوط به لایه کراتین پوست ، اسیدهای آمینه و افزایش دهنده های سطح مورد نیاز پوست سر برای رشد و نمو مو است. مزوتراپی مو برای پوست سر و مو بسیار موثر است. این روش یکی از محبوب ترین کاربردها در زیبایی شناسی مدرن در مبارزه با مشکلات مختلف مو است.

با این برنامه می‌توانید با مشکلات زیادی روبرو شوید: تحریک پیازهای غیرفعال ، تغذیه فولیکول های مو و از بین بردن شوره سر. مزوتراپی مو یک روش درمان مو است که توسط یک متخصص مجرب انجام می‌شود. تزریق میکرو به استفاده از داروهای خاص حاوی ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای سلامت مو و رشد مو کمک می‌کند. بسته به مشکل ، ترکیب دارویی توسط پزشک انتخاب می‌شود. قیمت این روش کاملاً با اثر مورد نظر مطابقت دارد. مزوتراپی مو بسیاری از مشکلات مو را برطرف می‌کند.

کاشت مو قسطی یعنی چی؟

کاشت مو یکی از بهترین متد ها برای درمان ریزش مو سر است که در بسیاری از موارد افرادی که دچار ریزش مو شده اند مجبور خواهند بود برای دستیابی به نتیجه از این روش استفاده کنند اما متاسفانه برخی از افراد به علت هزینه ی نسبتا زیادی که این روش دارد قادر نیستند که از آن بهره بگیرند. برخی از کلینیک ها برای ارائه خدمات خود به این دسته از افراد به انجام کاشت مو قسطی می‌پردازند. استفاده از کاشت مو قسطی تراکم بالا باعث شده تا بسیاری از افراد بتوانند از کاشت مو برای رفع مشکل ریزش موی خود استفاده کنند.

کاشت مو قسطی

شرایط کاشت مو قسطی چگونه است؟

شرایط کاشت مو قسطی در کلینیک های مختلف قطعا مختلف خواهد بود به همین دلیل برای اطلاع از آن حتما باید به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید. معمولا شرایط کاشت مو اقساطی به این صورت است که در ابتدا درصدی از مبلغ تمام شده به صورت پیش پرداخت، پرداخت شود و مابقی آن را باید در ازای پرداخت چک یا سفته پرداخت کنید. البته ممکن است در برخی کلینیک ها نیاز به چک و سفته هم نباشد.

جمع بندی

مزوتراپی مو یکی از بهترین روشها برای کاهش عوارض و آتار تدریجی ریزش مو و درمان آن است. مزوتراپی نسبت به روش های کاشت طرفدار بیشتری دارد. کاشت مو قسطی به دلایل مالی و اقتصادی در خیلی از کلینیک ها انجام نمی‌شود ولی شما در کلینیک آنیل می‌توانید از هر دوی این خدمات استفاده کنید.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement