Ad Code

Responsive Advertisement

راهنمای خرید درب اتوماتیک و کرکره برقی

ممکن است هنگام خرید انواع کرکره برقی از جمله کرکره برقی پارکینگ،‌ سوال داشته باشید که چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ لازم به ذکر است با توجه به هزینه بالای قطعات وسایلی مثل کرکره برقی پارکینگ و درب اتوماتیک شیشه ای، باید هنگام خرید، موارد ویژه‌ای را در نظر بگیرید. در ادامه ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه ای و راهنمای خرید بهترین کرکره برقی پارکینگ را بررسی می‌کنیم.

راهنمای خرید بهترین کرکره برقی پارکینگ

انتخاب تیغه کرکره برقی مناسب و موتور متناسب با آن برای خرید یک کرکره برقی پارکینگ که کارکرد مناسبی هم داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا به بررسی این دو مورد برای خرید و فروش کرکره برقی خواهیم پرداخت.

نوع موتور کرکره برقی پارکینگ

نوع موتور مناسب برای کرکره برقی پارکینگ، کاملا بستگی ب میزان تردد و باز و بسته شدن آن دارد. به عنوان مثال اگر آپارتمانی با بیش از 4 واحد نیاز به کرکره برقی پارکینگ دارد؛ به دلیل رفت و آمد زیاد باید موتور ساید استفاده کند. موتور ساید علاوه بر داشتن قدرت بالا، در ترددهای بالا و برای ابعاد بزرگ، بهترین گزینه است.

نوع تیغه مناسب کرکره برقی

ابعاد پارکینگ و میزان سر و صدا در انتخاب شما برای خرید کرکره برقی پارکینگ، تاثیر بسیاری دارد. از این جهت، تیغه‌های آلومینیومی قوس‌دار، از جمله کم‌صداترین تیغه‌ها هستند. همچنین شما می‌توانید برای کم کردن سروصدا از تیغه‌های بی‌صدا و غضروف‌دار استفاده کنید. 

به طور کلی می‌توان گفت پرکاربردترین تیغه برای استفاده در پارکینگ، کرکره برقی آلومینیومی است. در برخی موارد هم برای ورود نور بیشتر به پارکینگ، از کرکره برقی با تیغه پانچ و یا از تیغه شفاف پلی کربن استفاده می‌کنند.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب‌ها در کنار کارایی اصلی خود یعنی باز و بسته شدن می‌تواند به محل شما زیبایی منحصر به فردی بدهد و نورگیری بیشتری را به محل شما ببخشد.

این درب‌ها را می‌توان انتخابی مناسبی برای اماکنی مانند: بانک‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز توان‌بخشی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، شرکت‌ها و غیره استفاده کرد تا ترافیک انسانی را کاهش دهد.

  • درب اتوماتیک کشویی (اسلایدی)
  • درب اتوماتیک تلسکوپی
  • تاشو
  • لولایی
  • تمام گرد
  • نیم‌دایره‌ای

مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای

برای درب اتوماتیک شیشه ای می‌توان مزیت‌های پرشماری را برشمرد. این مزیت‌ها در منظرهای گوناگونی مطرح هستند. این درب‌ها ضمن بخشیدن جلوه‌ای خاص و شیک به ملک، می‌توانند در مصرف انرژی نیز موجب صرفه‌جویی گردند. البته در برخی اماکن، از یک درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌گردد؛ که البته توصیه درستی نیست. برای کسب بهترین عملکرد بهتر است از دو درب به صورت موازی استفاده شود.

از دیگر مزیت‌های قابل ذکر، می‌توان به بهبود بهداشت و تمیزی محیط هم اشاره کرد. این درب‌ها به علت آن که با دست‌ها تماس برقرار نمی‌کنند، موجبات انتقال آلودگی‌های محیطی نیز نمی‌گردند.

معرفی بهترین مرکز فروش

نکته مهم در خرید کرکره برقی پارکینگ، مراجعه به بهترین مرکز فروش کرکره برقی است. یک مرکز یا فروشگاه معتبر که در زمینه فروش کرکره برقی و یا درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کند ویژگی‌هایی دارد. این مرکز از متخصصانی تشکیل شده است که در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک می‌کنند.

همین‌طور کار نصب کرکره برقی خریداری شده را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهند. آن‌ها با توجه به نیاز شما بهترین گزینه را برای خرید با کمترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهند. سپس شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای معقول، محصول متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

در این زمینه ما به شما متین هوشمند را معرفی می‌کنیم. متین هوشمند با سال‌ها تجربه در زمینه فروش کرکره برقی و تجهیزاتی مانند درب اتوماتیک شیشه ای و غیره، همه ویژگی‌های بهترین فروشگاه در این زمینه را دارد.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement