Ad Code

Responsive Advertisement

سئو چیست و چرا ارزشمند است؟

یک وب سایت ارزش زیادی ندارد تا زمانی که بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و زمانی یک وب سایت بازدید کننده جذب می‌کند که سئو سایت بر روی آن انجام شود. شما میتوانید هر روز یک سایت زیبا طراحی کنید و آن را به روز کنید ، اما اگر نتوانید به این دو سوال پاسخ دهید ، هیچ یک از این موارد مهم نیست.

آیا وب سایت شما برای جذب افراد مناسب راه اندازی شده است؟

آیا وب سایت شما برای جذب افراد مناسب راه اندازی شده است؟

آیا افراد پس از بازدید از سایت شما ، آنچه را که به دنبال آن بودند، پیدا می کنند؟موتورهای جستجو کلید ساخت سایت شما بیش از یک سراب محو در کویر است و شما میتوانید با سئو سایت خود برای موتورهای جستجو این کار را انجام دهید. برای وجود واقعی ، یک سایت به بازدید ثابت و سابقه ارائه اطلاعات خوب نیاز دارد. اگر سایت خود را طوری تنظیم کنید که در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد، می توانید با مشاغلی که همان مشتریان را هدف قرار می دهند رقابت کنید.

سئو سایت چیست؟

وقتی سوالی دارید اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ به احتمال زیاد، تحقیقات شما به صورت آنلاین آغاز می شود، خواه بدنبال پاسخ یا محصولی باشید. بر اساس آمارهای Live Internet ، کاربران در هر ثانیه حدود 62000 جستجوی Google را انجام می دهند.

به عنوان یک مالک مشاغل ، می خواهید سایت شما وقتی بسیار به کاربر مربوط باشد ، در نتایج نشان داده شود. اگر بازدیدکنندگان آنچه را که از سایت شما نیاز دارند دریافت کنند، به احتمال زیاد باز می گردند یا به صفحات شما پیوند می دهند. در بهترین حالت ، بازدید کننده سایت به مشتری پرداخت کننده تبدیل می شود.

نظرسنجی WordStream 2016 نشان داد که 72 درصد از افرادی که آنلاین را برای چیزی محلی جستجو می کردند، از فروشگاهی در فاصله 5 مایلی بازدید می کنند. گوگل یافته های مشابهی را در سال 2016 گزارش داد و خاطرنشان کرد که 28 درصد جستجوهای محلی منجر به خرید می شود.

اما چگونه می توان افراد را وادار به بازدید از سایت خود کرد تا اینکه آنها از کسب و کار شما اطلاعاتی کسب کنند. از استراتژی های سئو سایت برای ایجاد قابلیت مشاهده آنلاین استفاده کنید.

بهینه سازی موتور جستجو سئو سایت فرآیند ساخت سایت برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی هدف و افزایش بازدیدها است. از نقطه نظر بازاریابی ، می توانید یک وب سایت را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص اصلاح کنید. با مطالعه نیازها و رفتار خرید مشتریان ، در ارائه محتوایی متناسب با رایج ترین عبارات جستجوی آنها بهتر می شوید.


چرا رتبه بندی سئو سایت مهم است؟

چرا رتبه بندی سئو سایت مهم است؟

در اوج بازی بودن واقعاً بازاریابی سئو سایت را می پردازد. لیست های موجود در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) معمولاً منطبق با پرسش جستجو هستند. بیشتر کاربران پاسخ سریع می خواهند و فقط در صورتی که بلافاصله نتایج خوبی پیدا نکنند، فراتر از صفحه اول هستند. این بدان معناست که یک رتبه وب بالا منجر به کلیک و تبدیل بیشتر می شود.

در یک نظرسنجی در سال 2015 ، Advanced Web Ranking دریافت که نتایج جستجو در اولین نقطه در Google دارای 34.36 درصد نرخ کلیک است. در جستجوهای تلفن همراه ، موقعیت اول 31.35 درصد نرخ کلیک دارد. اگر سایت خود را برای جذب بازدید کننده بهینه نمی کنید ، تمام ترافیک وب را که از دست میدهید تصور کنید.

علاوه بر کلمات کلیدی ، چه چیزی سئو سایت صفحات شما در نتایج جستجو را تعیین می کند؟ الگوریتم های موتور جستجو به طور مداوم به روز میشوند تا نتایج بهتری داشته باشند.


ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement