Ad Code

Responsive Advertisement

سئو و سئو سایت چیست؟

سئو SEO مخفف عبارت Search engine Optimization است که به معنای سازماندهی موتور جستجو می‌باشد. امروز در این مقاله می‌خوایم در مورد دو موضوع سئو سایت و اینکه اصلا سئو چیست با هم بحث کنیم. سوال سئو چیست سوالی است که هر جا اسم سئو بیاید حد اقل یک نفر چنین سوال را می‌پرسد. و اما سئو سایت که هر کسی اطلاعاتی راجع به این موضوع ندارد.

سئو چیست؟

سئو به معنی سازماندهی موتور جستجو می‌باشد، که در آن عملیات ها و کار های تخصصی بسیاری جهت بالا رفتن رتبه سایت در موتور جستجو انجام می‌شود. این کار یک فرایند ساده نیست که در مدت زمان کوتاه انجام شود. سئو یک کار تخصصی است که نیازمند دانش کافی و صبر و قدرت مدیریت می‌باشد.

سئو چیست

سئو یا سازماندهی موتور جستجو، یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که در جهان به عنوان سوین زیر شاخه پر درامد این حوزه شناخته می‌شود. سئو خود شامل چند دانش متفاوت است که به همگی جهت بهینه کردن موتور جستجو نیاز است. با توجه به اطلاعاتی که تا همینجا کسب کرده‌اید، دیگر می‌توانید جواب سوال سئو چیست را بدهید.

اما در کل پاسخ سوال سئو چیست این است که، سئو فرایندی است نسبتا طولانی که نیازمند صبر و تحمل و دانش کافی در زمینه های تخصصی این حوزه است تا بتوانیم جایگاه واقعی یک سایت را در موتور جستجو به ثبت برسانیم.

سئو سایت را می‌توان به دو روش تقسیم بندی کرد؛

سئو کلاه رنگی

در این روش سئو سایت را به سه بخش سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری تقسیم می‌کنیم :

  • سئو کلاه سفید به مجموعه کار هایی گفته می‌شود که برای سئو کردن یک وبسایت انجام می‌شود ، که تمامی این کار ها بر طبق قوانین گوگل و دیگر موتور های جستجو هستند و حتی کوچکترین کاری خلاف قانون برای سئو کردن سایت صورت نمی‌گیرد.
  • سئو کلاه سیاه دقیقا برعکس سئو کلاه سفید است. به طوری که در این روش تمامی کار هایی که سئو کار برای سئو کردن سایت انجام می دهد بر خلاف قوانین موتور های جستجو می‌باشد و تماما سیاه کاری محسوب می‌شوند.
  • و اما سئو کلاه خاکستری بین سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید قرار می‌گیرد، در این روش سئو کار نه کاملا طبق قوانین سایت راسئو می‌کند و نه اینکه هیچ یک از قوانین را زیر پا بگذارد. اصولا سئو کار ها از این روش برای سئو سایت استفاده می‌کنند
سئو سایت

سئو داخلی و خارجی

سئو خارجی به مجموعه کار هایی می‌گویند که خارج سایت برای بهینه سازی موتور جستجو انجام می‌‌شود. برای مثال لینک سازی خارجی یکی از کار هایی است که برای سئو خارجی سایت صورت می‌گیرد. در لینک سازی خارجی متخصص و مشاور سئو از سایت های مختلف به سایت خود لینک می‌دهد، با این کار از اعتبار سایتی که لینک داخلش قرار گرفته کاسته می‌شود و به اعتبار سایتی که به آن لینک داده شده اضافه می‌شود .

سئو داخلی به مجموعه کار هایی گفته می‌شود که داخل سایت برای بهینه سازی موتور جستجو انجام می‌شود. برای مثال لینک سازی داخلی از جمله کارهایی است که برای سئو داخلی سایت می‌توان انجام داد. در لینک سازی داخلی سئو کار صفحات وبلاگ پیج خود را به زیر لندینگ ها و زیر لندینگ ها را به لندینگ ها متصل می‌کند. با این کار گوگل وقتی وارد سایت می‌شود میتواند تمامی صفحات سایت را مورد بررسی قرار دهد .

سئو سایت و چیستی سئو

در کل پاسخ به سوال سئو چیست آنچنان آسان به نظر نمی‌رسد چرا که توضیح دادن حرفه ای به این وسیعی بسیار زمانبر است. اما وب سایت سئو اینجا در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارد و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با رفتن به این سایت اطلاعات خودتان را در زمینه هایی همچون سئو چیست، سئو سایت و از این قبیل موضوعات به شدت افزایش دهید.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement