Ad Code

Responsive Advertisement

نکاتی که در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی باید رعایت کرد

یکی از مهمترین نکات مورد بعد در خرید پکیج کرکره انتخاب موتور مناسب کرکره برقی و متعلقات الکترونیکی آن می باشد. انتخاب موتور کرکره برقی مناسب به عوامل متعددی مانند وزن تیغه کرکره، نوع پروفیل تیغه، ابعاد درب کرکره، میزان رفت و آمد از آن، فضایی که در اختیار داریم و غیره بستگی دارد. در ادامه به توضیح موارد با اهمیت در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی و عوامل تاثیرگذار در قیمت موتور کرکره برقی می‌پردازیم.

موتور مناسب کررکه برقی

انتخاب موتور مناسب کرکره برقی

موتور مناسب برای کرکره برقی را باید با توجه به سه نکته انتخاب نمود. توان مورد انتظار از موتور، فضایی که برای آن در نظر داریم و میزان ترددی که محل مورد نظر دارد. عموما دو نوع موتور برای استفاده در کرکره برقی‌های موجود در بازار وجود دارد. موتور توبلار و موتور ساید. موتور ساید توان بالاتری نسبت به موتور توبلار دارد ولی در عوض سرعت پایین تری دارد و برای مکان‌هایی با تردد بالا مناسب نیست.

به طور کلی موتور توبلار فضای کمتری را نسبت به موتور ساید اشغال می‌کند زیرا درون یک استوانه بالای درب کرکره قرار می‌گیرد ولی موتور ساید به دلیل اینکه در کنار درب کرکره قرار می‌گیرد، نیاز به فضای بیشتری دارد. پس توجه به این مطلب هم در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی اهمیت بالایی دارد.

قیمت موتور کرکره برقی چگونه محاسبه می شود؟

در متراژ‌ها و استفاده‌های معمول، مهم‌ترین عامل مؤثر در قیمت کرکره برقی، قیمت موتور کرکره برقی آن است. چه آن که در بیشتر موارد، توصیه‌ی نصابان به انتخاب خریداران، موتور محرک از نوع توبولار است که قیمت موتور کرکره برقی آن، از انواع ساید پایین‌تر و فضای اشغال شده در آن نیز کمتر است. امر دیگری که موجب افزایش تاثیرگذاری در قیمت توسط نوع محرکه‌ی آن می‌شود، ابعادی است که کرکره‌ها باید با توجه به آن و نوع کاربری بهینه شوند.

قیمت موتور کرکره برقی

در انتخاب موتور، معمولاً گفته می‎شود که معیار، ابعاد، وزن کرکره و تناوب استفاده‌ی روزانه در آن است. در مواردی که تصمیم بر انتخاب موتور ساید خواهد بود، مجدداً قیمت موتور کرکره برقی عامل بزرگی خواهد بود. زیرا موتورهای ساید که برای مصارف صنعتی و کار در فشار بالا طراحی و ساخته شده‌اند، از قیمت بالاتری نسبت به نوع اخیر برخوردارند.

البته نوع دیگری نیز برای مصارف کوچک و محدود تحت عنوان سنترال نیز وجود دارند که به دلیل برخی نارسایی‌ها، امروزه استفاده از آن منسوخ شده است. در این نوع کرکره‌ها، قیمت کرکره برقی تنها متأثر از قیمت موتور کرکره برقی نخواهد بود و وضعیت انتخاب نوع و مشخصات تیغه‌ها نیز عامل مؤثری خواهد بود.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی، شرکت متین هوشمند با داشتن سال ها تجربه تخصصی در تولیدات، طراحی و تعمیرات انواع دربهای اتوماتیک و سایبان های برقی، هموراه سعی داشته است تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد.


ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement