Ad Code

Responsive Advertisement

گوشی سامسونگ بهتر است یا گوشی اپل ؟

 بی شک همه کسانی که تا به حال به فکر خرید موبایل افتاده اند در یک دوراهی قرار گرفته اند. اینکه گوشی سامسونگ انتخاب بهتری است یا گوشی اپل؟ این دو برند در حال حاضر جزء غول های بازار موبایل و تکنولوژی هستند که هر کدام مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. برای انتخاب از بین این دو برند باید در ابتدا اطلاعات کافی از مزیت ها و معایب هر کدام به دست آورد تا بتوانیم بهترین انتخاب را براساس نیازهایمان انجام دهیم.


در این مطلب به بررسی مزایا ، معایب و ویژگی های گوشی اپل و سامسونگ خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید موبایل از یکی از این دو برند را دارید، این مطلب می تواند برایتان مفید باشد.

طراحی گوشی سامسونگ و اپل


اولین چیزی که افراد را به خرید یک گوشی ترغیب میکند، طراحی آن است. در مورد طراحی گوشی سامسونگ و اپل باید گفت طراحی این دو برند تا حدودی با هم مشابه است و هر دوی آنها طراحی های زیبا و چشمگیری دارند ولی در بعضی موارد طراحی های آنها با یکدیگر متفاوت است.


از جمله شباهت های گوشی اپل و سامسونگ میتوان به قرارگیری دکمه های پاور و صدا در یک حل اشاره کرد. اما از تفاوت های این دو برند در طراحی میتوان به شکل بدنه آنها اشاره کرد. گوشی سامسونگ معمولا هیچ فرورفتگی در بدنه خود ندارد. در حالی که گوشی اپل اینطور نیست و در آن از بدنه فولادی با مقاومت بالا استفاده شده است. با این حال وزن سبک تری نسبت به گوشی سامسونگ دارد.

صفحه نمایش گوشی اپل و سامسونگ

گوشی آیفون دارای صفحه نمایش Super Retina و گوشی سامسونگ صفحه نمایش Super Amoled دارد. نمایشگر این دو برند بسیار کیفیت بالایی دارند و قابل مقایسه با برند های دیگر موجود در بازار نیستند. باید گفت در صورتی که صفحه نمایش گوشی آیفون آسیب می بیند به نسبت قیمت کلی گوشی، میزان کمی برای تعمیر آن باید پرداخت ولی در گوشی سامسونگ نصف قیمت گوشی را نمایشگر آن تشکیل داده است و در صورت آسیب دیدن زیان بسیاری به شما تحمیل میکند.

سیستم عامل گوشی سامسونگ و اپل

شاید مهمترین تفاوت گوشی سامسونگ با گوشی اپل در سیستم عامل آن باشد. از قابلیت های سیستم عامل IOS که سیستم عامل گوشی اپل است، میتوان به امنیت بالای آن اشاره کرد که قابل مقایسه با اندروید نیست. آی او اس برای افراد حرفه ای طراحی شده است ولی اگر از جهتی دیگر به این موضوع نگاه کنیم، کار کردن با اندروید راحت تر از کار کردن با سیستم عامل IOS است.

دوربین گوشی اپل و سامسونگ

هرچند باید گفت در این سال ها دوربین های گوشی سامسونگ پیشرفت چشمگیری داشته است، ولی با کمی وسواس میتوان گفت کیفیت دوربین گوشی اپل از سامسونگ بهتر است. هر دو این برندها دوربین های دوگانه با قابلیت تشخیص فاز، فوکوس خودکار و زوم اپتیکال دارند و قدرت لرزش گیر دارند.

باتری گوشی سامسونگ یا اپل

در این مورد می توان گفت گوشی سامسونگ از اپل بهتر است و با اینکه طی این سال ها اپل کوشش بسیاری برای افزایش قدرت شارژدهی موبایل های خود کرده است، باز هم نتوانسته از سامسونگ پیشی بگیرد.

مقایسه قیمت گوشی های دو برند

قیمت همیشه از مهمترین عوامل برای خرید گوشی بوده است و در مقایسه این دو برند نیز باید موضوع قیمت را بررسی کرد. به طور کلی قیمت گوشی اپل از سامسونگ بیشتر است و یکی از مزیت هایی که سامسونگ دارد این است که گوشی های میان رده این برند قیمت پایین تری دارند و بسیاری از افراد با بودجه کمتر می توانند آن را خریداری کنند.

در این مقاله به مقایسه دو برند گوشی سامسونگ و اپل پرداختیم و ویژگی های مثبت و منفی گوشی اپل و رقیبش را بررسی کردیم. حال شما می توانید به راحتی و با در اولویت قرار دادن معیارهای خود یکی از آن دو را انتخاب کنید. اگر باز هم نتوانستید انتخاب کنید به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید. در این وب سایت میتوانید مدل های متنوعی از گوشی ها را با ویژگی های آنها ببینید که این موضوع میتواند انتخاب را برای شما ساده تر کند.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement