Ad Code

Responsive Advertisement

همه ي آنچه كه در باره كركره برقي پاركينگ بايد بدانيد

امروزه با توجه به فضاي كم پاركينگ ها و قيمت باور نكردي درب هاي جك دار، سازندگان رو به كركره برقي پاركينگ آورده اند كه اين دلايل مهمي بود كه به كركره هاي برقي اهميت بالايي داده شده و همچنين دلايل ديگري هم وجود دارد كه در ادامه به آن مي پردازيم.

كركره برقي نمونه اي از درب هايي است كه از آن براي مغازه ها، پاساژ و مجتمع هاي تجاري استفاده مي شد و با توجه به ويژگي هاي خوبش در حال حاضر از آن براي درب ورود و خروج ماشين هاي ساختمان مسكوني از كركره برقي پاركينگ استفاده ميشود.

ويژگي هاي كركره برقي پاركينگ

همان طور كه ذكر شد اين نوع درب ها استفاده متفاوتي داشته و امروزه بسيار ديده ميشود كه از آن به عنوان درب پاركينگ بسيار استفاده شود.

امنيت بالاي آن، استفاده از فضاي كم در فضاي پاركينگ و همچنين قيمت مناسب نسبت به درب جك دار ويژگي هاي منحصر به فردي است كه كركره برقي پاركينگ را از مهمترين نياز هاي هر آپارتمان مي توان نام برد.

دلايل مهم استفاده از كركره برقي پاركينگ

كاهش مصرف انرژي در ساختمان ها:

يكي از مهمترين مسايل آپارتمان نشينان مصرف انرژي مي باشد.هزينه انرژي روز به بالا ميرود كه با استفاده از كركره برقي پاركينگ در فصل زمستان، شما در حقيقت ساختمان را عايق كرده و از خارج شدن هواي گرم از ساختمان جلوگيري مي كنيد. اين امر باعث كاهش هزينه قابل توجهي مي شود.

تيغه هاي قدرت مند :

با استفاده از تيغه هاي آلومينيومي در ساخت كركره هاي برقي پاركينگ، امنيت بالا با وزن كم را ميتوان بدست آورد كه اين امر باعث كاهش هزينه مي شود.

 

انواع تيغه هاي كركره برقي پاركينگ

تيغه هاي آلومينيومي:

تيغه هاي آلومينيومي از بيلت آلومينيوم ساخته شده اند. اين تيغه ها سبك بوده وبراي اماكني با تردد بالا استفاده مي شود.

تيغه هاي پلي كربنات:

اين تيغه ها كه به نام تيغه شفاف معروف مي باشند از مقاومت بالايي برخوردارند كه بيشتر در مكان هاي امنيتي استفاده مي شود.ضد زنگ ، ضد خش و ضد آتش سوزي از ديگر ويژگي هاي آن است.

تيغه هاي گالوانيزه فوم دار:

اين نوع تيغه ها از استحكام بيشتري نسبت به آلومينيوم دارد اما بر خلاف تيغه هاي آلومينيومي ضد خش نيستند و در صورت خش برداشتن امكان زنگ زدي دارند.

انواع كركره هاي برقي پاركينگ

يكي ديگر از فاكتور هاي مهمي كه در ساخت كركره برقي پاركينگ بايد توجه شود، موتور كركره برقي اي است كه با توجه به عرض و تعداد دفعات بازو بسته شد آن انتخاب مي شوند.به سه دسته تقسيم ميشوند:

1-موتور توبلار:

اين نوع موتور ها با قرار گرفتن در درون رول كركره، فضاي كمتري مي گيرند و قيمت مناسبي دارند اما براي كركره هاي با وزن بالا مناسب نيستند و داراي سيستم پاراشوت نمي باشند و در صورت خرابي گيربكس، امكان سقوط كركره وجود دارد

2-موتور سايد:

اين نوع موتور به دليل وصل شدن در سمت چپ يا راست كركره، سايد ناميده ميشود و براي مكان هايي با تردد بالا، دهانه عريض و ارتفاع زياد باشند مورد استفاده قرار مي گيرند. و داراي سيستم پاراشوت مي باشد اما ابعاد آن دو برابر توبلار مي باشد.

3- موتور سانترال:

اين نوع موتور براي درب هاي با وزن متوسط استفاده مي شود و در مركز كركره قرار ميگيرد. آن ها را ميتوان در درب هاي قديمي هم استفاده كرد.

در پايان وبلاگ براي اطلاع از قيمت مناسب كركره برقي پاركينگ توجه شمارا به سايت https://matinhooshmand.com/ جلب مي كنم.


ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement