Ad Code

Responsive Advertisement

پیج خرید از ترکیه

ترکیه به دلیل ترکیبات تنباکوی منحصر به فرد خود در بازارهای کالاهای جهانی شناخته شده است، اما اخیراً به عنوان یکی از رهبران راه حل های تجارت الکترونیک شناخته شده است.

 Trendyol بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک کشور است و با ارزش بالای پلتفرم تحول دیجیتال خود در سراسر جهان موج ایجاد کرده است. این یک استارت آپ قابل توجه است که یکی از خبرسازترین شرکت های امروزی در جهان است. اگر هنوز با این شرکت آشنا نیستید، توصیه می کنیم در مورد آن بیاموزید. در اینجا 20 چیز وجود دارد که احتمالاً درباره خرید از ترندیول نمی دانستید و احتمالاً شیفته آنها خواهید شد.

ترندیول، یک شرکت فناوری است که به فروشندگان و مصرف کنندگان خدمات مختلفی از جمله پوشاک، کفش، کیف، اکسسوری و غیره را ارائه می دهد.

Crunchbase  نشان می دهد که Trendyol در قلب خود یک شرکت فناوری دارد که یک پلت فرم تجارت الکترونیک را برای فروشندگان و مصرف کنندگان خود فراهم می کند.

این پلت فرمی را فراهم می کند که به مشتریان خود اجازه می دهد هر کالایی را که می خواهند با یک پلت فرم فناوری خریداری کنند که تجربه خریدی روان و کارآمد را تضمین می کند. خدمات تجارت الکترونیک را برای خرید سریع، آسان و راحت برای انواع زیادی از کالاها ارائه می دهد.

 

ترندیول چیست؟

Trendyol یک پلت فرم تجارت الکترونیک پیشرو است که به دلیل مجموعه های مد خود بسیار محبوب است. این شرکت در سال 2010 در ترکیه تاسیس شد و اکنون یکی از سریع ترین شرکت های فناوری در منطقه است. با سرمایه گذاری گروه علی بابا، برندهای Trendyol اکنون از طریق AliExpress در سراسر جهان با ارسال رایگان به بیش از 190 کشور در دسترس خواهند بود.

ترندیول، سرمایه‌گذاری جدیدی به مبلغ 350 میلیون دلار از شرکت شریک خود علی‌بابا دریافت کرد. با این سرمایه گذاری جدید، ترندیول ارزش خود را به 9.35 میلیارد دلار افزایش می دهد و به با ارزش ترین شرکت ترکیه تبدیل می شود.

 

علی بابا با 86.50 درصد از سهام این شرکت، بزرگترین سهامدار Trendyol است که تنها در سال 2020 347 میلیون محصول فروخته است. علاوه بر علی بابا، شریک موسس شرکت، دمت موتلو 6.96 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد، اورن اوچوک 5.55 درصد، بیگوم تکین 0.78 درصد و زکی گوچلو کایا 0.21 درصد از سهام را در اختیار دارند.

 

به گفته Webrazzi، همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت در حال برنامه ریزی یک تور سرمایه گذاری جدید است و قصد دارد در آینده نزدیک ارزش خود را به حداقل 15 میلیارد دلار برساند.

 

چگونگی خرید از نایک ترکیه

یکی از برند‌های موجود در ترندیول ترکیه، برند نایک است که تقریبا همه افراد آن را میشناسند و از طرفداران این برند محسوب می‌شوند. برند نایک با تولید لباس و پوشاک ورزشی توانسته جایگاه ویژه‌ای را در تولید لوازم ورزشی کسب کند.

اگر قصد خرید از نایک ترکیه را دارید میتوانید با مراجعه به وبسایت اصلی برند نایک سفارش خود را ثبت کرده و یا با مراجعه به سایت ترندیول و یا یک فروشگاه آنلاین لباس ترک، خرید خود را انجام دهید و پس از طی حدود 4 هفته ی کاری، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

و در پایان

در این مطلب از کیالوکس، به معرفی سایت ترندیول و همچنین چگونگی خرید از نایک ترکیه پرداختیم. امیدواریم این مقاله مورد توجهتان قرار گرفته باشد. 

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement