Ad Code

Responsive Advertisement

رینوپلاستی بینی استخوانی

همانطور که مشهود است بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت، و یکی از تاثیرگذارترین اعضای صورت در زیبایی است. عمل بینی و رینوپلاستی امروزه به یکی از پرطرفدار ترین جراحی ها تبدیل شده است که روزانه هزاران بار در سراسر جهان و کشور های متعددی به دلایل مختلفی انجام می‌شود. عمل بینی استخوانی یکی از انواع این جراحی است که این هم از جمله جراحی های پرطرفدار محسوب می‌شود. با ما باشید تا بیشتر راجع به این موضوع صحبت کنیم.

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی همان جراحی بینی است که پزشک در آن با تغییر در ساختار اصلی بینی سعی در بهبود آن از نظر زیبایی و عملکرد سیستم تنفسی دارد. بیماری که برای اولین بار از عمل جراحی رینوپلاستی استفاده می‌کند، احتمال موفقیت آمیز بودن آن جراحی 
بسیار بیشتر خواهد بود. این امر نسبت به عمل ترمیمی است و کاملا دقیق نیست.

نتیجه جراحی رینوپلاستی

جراحی رینوپلاستی یک جراحی فوق تخصصی است و حتما باید توسط یک پزشک متخصص و مجرب صورت بگیرد. همیشه مواردی وجود دارند که قبل از انجام هر کاری باید رعایت شوند. نکاتی هم در مورد جراحی رینوپلاستی وجود دارد که رعایت آنها باعث می‌شود، نگرانی ها کمتر شده و از آن طرف احتمال پشیمانی نیز به کمترین حد خود برسد.

تفاوت های عمل بینی استخوانی با گوشتی

به طور کلی و با یک دید ساده، بینی افراد به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می‌شود. بینی استخوانی به نوعی از بینی می‌گویند که بیشتر آن را استخوان و غضروف محکم تشکیل داده اند و یک لایه بسیار نازک از پوست نیز روی آن را پوشانده است. بینی گوشتی نیز به نوعی از بینی می‌گویند که، بیشتر آن را غضروف های نرم و گوشت تشکیل داده اند و یک لایه ضخیم از پوست نیز روی آن را پوشانده است.

نتیجه عمل بینی استخوانی
لازم به ذکر است که عمل بینی استخوانی به مراتب از عمل بینی گوشتی راحت تر است. از دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
پوست لایه رویی بینی گوشتی ضخیم است و بینی استخوانی نازک، همین امر باعث می‌شود تا جراح بتواند راحت تر عمل بینی استخوانی را انجام دهد.
غضروف های بینی گوشتی نرم و شکننده هستند و جراح عمل بینی استخوانی راحت تر می‌تواند آنها را بتراشد و یا شکل دهد.
به طور کلی عمل بینی استخوانی هم با وجود اینکه از عمل بینی گوشتی راحت تر است، باز هم یک جراحی رینوپلاستی کاملا تخصصی بوده، و باید توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود.
رینوپلاستی یا جراحی بینی
جراحی بینی رینوپلاستی بسیار همه گیر شده است و این امر نیز باعث شده تا هم پزشکان مجرب و متخصص بیشتری تربیت شوند و هم تجهیزات پیشرفته تر و کارامد تری پا به عرصه پزشکی بگذارند. اما باید نکاتی را قبل از انجام جراحی رینوپلاستی حتما انجام دهید تا هیچ وقت از تصمیم خود پشیمان نشوید. از جمله این کار ها مشاوره با یک متخصص در این زمینه است.
اگر می‌خواهید تمام اطلاعات مهم و ضروری قبل از عمل بینی استخوانی یا هر نوع جراحی رینوپلاستی دیگری را به دست بیاورید. می‌توانید با مراجعه به وبسایت دکتر تهران بیوتی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد، تمامی اطلاعات مهم و مورد نیاز را در این زمینه و زمینه های مشابه به دست بیاورید.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement