Ad Code

Responsive Advertisement

بهترین جراح بینی کیست؟

اول از همه، بهترین جراح بینی وجود ندارد، شما باید به دنبال بهترین ها برای خود باشید. در جراحی بینی توصیه می شود که جراح شما مجرب و آموزش دیده باشد. شخصی که 10 بار در سال عمل می کند ممکن است وب سایت فوق العاده ای داشته باشد، تصاویر کاملی داشته باشد و با مشورت بسیار جذاب باشد، اما برای جراحی­ زیبایی بینی مناسب نیست.

یکی از روش­های جدید در عمل رینوپلاستی عمل بینی با قالب کنترلی است. به دلیل اینکه افراد بتوانند تصویری از عمل و آنچه که می­خواهند داشته باشند و اینکه دقیقا بینی به چه فذم و شکلی در می­آید از عمل بینی با قالب کنترلی است.

نکته­ هایی که باید در مورد بهترین جراح بینی بدانید!

از سوی دیگر، ممکن است جراح بسیار شلوغ، نیازهای شما را درک نکند. جوامعی مانند انجمن جراحی بینی جدید وجود دارد و در آنجا متخصصان دور هم جمع می شوند.

شما بهترین جراح بینی را خواهید دید که عمدتاً بینی عمل می کنند و تمام اهداف جراحی خود را به عمل بینی اختصاص داده ­اند. شما باید یک جراح را پیدا کنید که انتظارات شما را درک کند، در مشاوره و قیمت گذاری منصف باشد و بتواند از استراتژی عمل پیروی کند. اما حتی متخصصانی هستند، بیمارانی دارند که از عمل خود راضی نیستند.

جراحی بینی، موضوعی که این روزها بسیار محبوب شده است. در هر صورت، بینی نقش مهمی در صورت دارد، هم از نظر زیبایی (در واقع داشتن ظاهر کامل) و هم از نظر مشکلات تنفسی. هنگامی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرید، اولین چیزی که به ذهن می آید این است که کجا باید مراجعه کرد، چه زمانی باید مراجعه کرد، آیا این جراح می تواند انتظارات من را برآورده کند ، یا چگونه می توانم بفهمم که یک جراح، خوب عمل می کند و سایر سوالات گیج کننده دیگر؟ زیرا قلب شما می خواهد بینی شما آنطور که شما می خواهید باشد و این حق مسلم شما است.

بهترین جراح بینی را چگونه تشخیص دهیم؟

  • اولین راه برای جستجوی بهترین جراح بینی در موتورهای جستجو است، جایی که لیستی از جراح بینی در آن نمایش داده می شود.
  • افراد می توانند به سایت جراح بینی مراجعه کرده و به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام مراجعه کنند تا نمونه کارهای جراح بینی قبل و بعد از عمل را مشاهده کنند.
  • افراد داخل سایت جراح بینی می توانند با مراجعه به پزشک در مورد تخصص، تجربه , سطح مهارت از جراح بینی اطلاعات کسب کنند.
  • پس از انجام این مراحل، فرد می تواند شخصاً با بهترین جراح بینی مشورت کرده و در مورد انتظارات خود از انجام جراحی بینی صحبت کند و جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی، یک دید کلی از جراحی بینی ارائه می دهد. به طوری که فرد می تواند تصمیم بگیرد عمل بینی خود را انجام دهد.
  • می‌توان با بیمارانی که در مطب هستند صحبت کرد و از میزان رضایت آنها از جراحی بینی پرسید.

با توجه به موارد ذکر شده، فرد می تواند با اطمینان از جراح بینی، انتخاب نهایی خود را انجام دهد و با توجه به نظر پزشک می­تواند عمل بینی با قالب کنترلی انجام دهد. 

بهترین جراح بینی را چگونه تشخیص دهیم

عمل بینی با قالب کنترلی

قالب کنترلی از جنس پلاستیک می­باشد و با اسکن سه بعدی و با توجه به فرم نهایی بینی ساخته می­شود و جراح در حین عمل مدام شکل بینی را با آن کنترل می­‌کند.

نتیجه عمل با قالب کنترلی

در عمل بینی با قالب کنترلی افراد با مشورت پزشک می­توانند شکل نهایی از بینی خود را ببینند. بسیاری از پزشکان بر این باورند که نمی­توان شکل عمل بینی را از قبل پیش بینی کرد ولی استفاده از قالب کنترلی از تصمیم گیری دور از واقعیت بیمار جلوگیری می­کند.

بینی در صورت به عنوان مهم ترین جز صورت می­باشد پس با انتخاب بهترین جراحی بینی که این کار را با دقت بالایی انجام گیرد و با پیشرفت تکنولوژی افراد می­توانند انتخاب های بهتری داشته باشند و از فرم و شکل نهایی بینی خود با عمل بینی با قالب کنترلی اطمینان حاصل کنند.



ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement