Ad Code

Responsive Advertisement

آموزش سئو

امروزه تمایل به مشاغل و کسب‌وکارهای آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. این امر به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای اجتماعی افزایش چشم‌گیری نیز داشته است. چرا که بسیاری از افراد به‌منظور محافظت خود و خانواده ایشان به خریدهای اینترنتی تمایل بیشتری پیدا کردند.

اما باید توجه داشت که خرید یک دامنه و عرضه محصولات به‌صورت اینترنتی، به معنی تضمین فروش نمی‌باشد. شرط اول برای فروش، دیده شدن محصول است. در فضای مجازی و دنیای اینترنت برای دیده شدن نیاز است تا اقداماتی انجام شود که سایت شما در صفحات اول موتورهای جست‌وجو قرار بگیرد؛ که به این مجموعه اقدامات سئو گفته می‌شود. امروز قصد داریم تا در این مقاله به آموزش سئو پرداخته و به‌صورت مختصر توضیح دهیم که سئو چیست.

آموزش سئو

سئو چیست؟

در اولین گام از آموزش سئو لازم است تا بدانیم که سئو چیست و دقیقاً چه‌کاری انجام می‌دهد. همان‌طور که گفته شد؛ سئو مجموعه اقداماتی است که باعث بهبود رتبه‌ی کسب‌وکار اینترنتی شما در موتورهای جست‌وجو می‌شود. این اقدامات به دو بخش اقدامات داخل سایت و اقدامات خارج از سایت تقسیم می‌شوند. که در ادامه هریک را به‌صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

آموزش سئو داخلی

در آموزش سئو داخلی باید خدمت شما عرض شود؛ که سئو داخلی به‌نوعی بهبود محتوا و داده‌هایی است که سایت شما در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. هر چه این محتوا بیشتر موردپسند مخاطب باشد، شما رتبه‌ی بهتری در موتورهای جست‌وجو خواهید داشت. البته باید در نظر داشته باشید که این محتوا باید سئو محور باشد، و از الگوریتم‌های موتور جست‌وجو نیز امتیاز خوبی کسب کند. برای این منظور باید به چگالی کلمات، تصاویر، توضیحات تصاویر و مواردی این‌چنینی توجه داشته باشید.

آموزش سئو خارجی

سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که در خارج از سایت شما به منظور شناساندن کسب‌وکارتان به مخاطب و موتورهای جست‌وجو انجام می‌دهید. این اقدامات می‌تواند شامل ارائه بک لینک به سایت‌های دیگر، درج کامنت و حتی ارائه خبر آگهی در منابع مهم خبری باشد. این اقدامات از یک سو، باعث می‌شوند که مخاطب از روش‌های دیگری نیز به سایت شما دسترسی داشته باشد؛ و از سمت دیگر الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو نیز با مشاهده لینک‌ها و اسم سایت شما، اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل شوند.

سئو چیست


جمع بندی

در این مقاله به‌صورت مختصر به آموزش سئو پرداخته شد و به شما توضیح دادیم؛ سئو چیست. هم‌چنین گفتیم که سئو در دو بخش داخلی و خارجی انجام می‌شود. سئو داخل همان بهبود محتواهای سایت بوده و سئو خارجی اقداماتی است که باعث می‌شود سایت ما از طریق منابع دیگر اینترنت به مخاطبین و موتورهای جست‌وجو معرفی گردند. ما در این مقاله از سایت سئواینجا https://seoinja.com/ کمک گرفتیم. به شما نیز توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت سئواینجا مراجعه نمایید.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement