Ad Code

Responsive Advertisement

همه نمی‌توانند رینوپلاستی انجام دهند

ایران بیشترین آمار انجام عمل رینوپلاستی در جهان را دارد. اما به دلایلی چند، ممکن است تا افراد نسبت به انجام این عمل واهمه داشته باشند. این دلایل شامل موضوعاتی همچون ترس از عوارض شدید، خوب در نیامدن کار و یا حتی، تغییر صدا می‌شوند. اما این ترس‌ها تا چه حد واقعی هستند؟ در این مقاله این موضوع را بررسی خواهیم کرد. همچنین به دلایلی کمتر پرداخته شده برای رینوپلاستی نیز خواهیم پرداخت.

ولی شاید خواننده‌ی گرامی در این جا بپرسد که بهترین راه برای اجتناب از خطرات احتمالی چیست؟ در حقیقت این سوال، پاسخ ساده‌ای دارد. آن هم مراجعه به بهترین جراحان بینی تهران است. مهم نیست که چه نوع عمل بینی‌ای را در پیش دارید. شخصی که می‌توان وی را از زمره بهترین جراحان بینی تهران نامید، محض اعتبار و حفاظت از رزومه‌ی خود هم بیشترین مراقبت و سخت‌گیری را در این باره خواهد داشت.

رینوپلاستی ترمیمی

چرا مردم به رینوپلاستی علاقه نشان می‌دهند؟

اگر به چهره‌ی خود در آینه نگاه کنید، متوجه می‌شوید که بینی در مرکز صورت قرار گرفته و یکی از المان‌های اصلی چهره‌ی شما می‌باشد. اما آیا می‌دانستید که ذهن ما به طور طبیعی در شناسایی چهره‌ها، به بینی بی‌توجهی می‌کند؟ با وجود عجیب بودن، این موضوع حقیقت دارد. کافیست تا سعی کنید بینی چند تن از نزدیکان خود را به خاطر آورید.

البته با وجود چنین موضوعی، همچنان بینی در درک زیباحسیک ما از چهره‌ها، نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند. این موضوع را می‌توان خود یکی از اصلی‌ترین دلایل رینوپلاستی نزد بهترین جراحان بینی تهران دانست. در کنار این دلایل، استخوانی بودن بینی قشر زیادی از ایرانیان در مقایسه با نژاد‌های دیگر را باید از دلایل اقبال به این عمل دانست. هر چند، رینوپلاستی بیش از دلایل پزشکی، دلایل ذهنی دارد.

دلایل اصلی رینوپلاستی

اگر بخواهیم اصلی‌ترین دلایل رینوپلاستی را صورت بندی کنیم، باید به این موارد اشاره نماییم. برخی از افراد، در طول زندگیخود با مشکلات و حوادث گوناگونی رو به رو می‌شوند. این موضوعات می‌تواند تصادف یا شکستگی بینی بوده، و یا حتی موضوعی مانند جدایی از زندگی مشترک پیشین باشد. برخی دیگر نیز قصد دارد تا زندگی خود را به فصلی جدید ورق زده و با ظاهری جدید به این دوران پای بگذارند.

بهترین جراح بینی رینوپلاستی در تهران

دلایل دیگر روانی

علاوه بر این، در برخی از بیماران که از اختلالات اضطرابی یا دیسمورفیا نیز رنج می‌برند، ممکن است عمل رینوپلاستی برای بهبود شرایط روانی آنان مفید واقع شود. البته گفتنی است که گذشته از کسانی که به دلایل فیزیکی نیاز به این عمل دارند، بهترین جراحان بینی تهران سعی در منصرف ساختن افراد دسته‌ی دوم دارند.

زیرا بهتر است خود را بدون دلیل در خطر قرار نداده و ریسک بیهوشی را هرچند ناچیز، به جان نخرید. البته اگر بیمار تصمیم قطعی خود را اعلام کند، حتی بهترین جراحان بینی تهران نیز، خواسته ی او را می‌پذیرند. هر چند یک موضوع نه چندان جزئی اینجا همچنان پا بر جای خواهد بود. این از مواردی است که بهترین جراحان بینی تهران هرگز از آن عدول نکرده و نادیده نمی‌انگارند.

شرایط انجام رینوپلاستی

همه نمی‌توانند نزد بهترین جراحان بینی تهران، عمل رینوپلاستی انجام دهند. برای این که کاندیدای مناسبی به شمار روید، باید دارای شرایطی باشید. این شرایط هم شامل شرایط سنی، سبک زندگی و سلامت و بسیاری عوامل بیولوژیکی و یا فیزیولوژیکی دیگر می‌شوند. مثلا کسانی که بینی به شدت گوشتی دارند، ممکن است از سوی بهترین جراحان بینی تهران برای رینوپلاستی کاندیدای مناسبی به شمار نروند.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید، می‌توانید به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کرده و از مطالب تهیه شده در آن بهره ببرید.


ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement