Ad Code

Responsive Advertisement

عوامل تاثیرگذار در قیمت ایزوگام

ایزوگام یکی از قدیمی ترین راه ها برای عایق کردن محل های مختلف است. شما میتوانید پشت بام، سرویس بهداشتی و یا هر قسمتی از منزل خود را ایزوگام کنید اما با توجه به پراکنده بودن انواع برندهای ایزوگام، قیمت ایزوگام نیز تغییرات زیادی داشته است.

البته عوامل مختلفی در تعیین قیمت ایزوگام تاثیرگذار هستند که در اینجا به چند مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد.

برند ایزوگام

یکی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت ایزوگامف برند ایزوگام است. مثل خیلی دیگر از محصولات برخی برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها برخوردارند. از جمله دلیل این قیمت بالاتر نسبت به رقبا می توان به شناخته بودن نام تجاری و هم‌چنین کیفیت بالاتر محصول اشاره کرد. گاهی هم این قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات برتر نصب و یا خدمات پس از فروش مناسب است.

البته در این جا این نکته لازم به ذکر است که این موضوع به هیچ وجه به معنای نامناسب بودن برندهای دیگر و نام های تجاری ارزان تر نیست. چراکه قیمت ایزوگام تنها عامل تعیین کننده در کیفیت آن نیست.

تعداد لایه های ایزوگام

ایزوگام های دو لایه به طور معمول و در شرایط برابر نسبت به ایزوگام های تک لایه قیمت بالاتری را دارا می باشند. و علت این افزایش قیمت، استفاده از مواد اولیه بیشتر در نوع دولایه، منطقی به نظر می رسد.

پوشش خارجی آلومینیمی

قیمت ایزوگام های با پوشش آلومینیومی معمولا بیشتر از ایزوگام های معمولی است. البته ایزوگام های بدون روکش زرورقی کمتر در پشت بام ها استفاده می شوند و بیشتر برای بخش هایی نظیر کف سرویس های بهداشتی و آشپرخانه و مکان هایی مانند آن به کار می روند. عدم نیاز به این لایه باعث کاهش قیمت ایزوگام ها خواهد شد.

طرح پوشش ایزوگام

با توسعه این صنعت، محصولاتی با طرح های متنوع و مختلف وارد بازار شده است. طرح هایی که حتی می توانند به عنوان نمای ساختمان هم مورد استفاده قرار بگیرند. طرح های آجری، چمنی، کاشی کاری و … از این مثال ها هستند. به طور معمول این گونه طرح ها قیمت متفاوتی نسبت به محصولات با روکش آلومینیومی دارند.


قیمت با نصب و یا بدون نصب

یکی از نکاتی که خریداران ایزوگام همواره باید به آن دقت لازم را مبذول دارند، اختلاف قیمت محصول ناشی از هزینه نصب ایزوگام است. برخی فروشندگان قیمت نصب را به طور خودکار به قیمت ایزوگام اضافه می کنند تا مشتری از هزینه تمام شده نهایی مطلع شود و برخی نیز تنها قیمت خود محصول را بیان می کنند.

در بسیاری موارد هم هر دو این هزینه ها در اختیار مشتری قرار می گیرد. از این رو مشتری می بایست در هنگام مقایسه هزینه اجناس مختلف، به لحاظ شدن یا نشدن قیمت نصب دقت کند تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

خرید از ایزوگام ایران با بهترین قیمت ایزوگام

ایزوگام ایران تامین کننده انواع ایزوگام کیفیت با بهترین قیمت موجود در بازار است هم چنین این مجموعه آماده همکاری با پیمانکاران بزرگ و ساختمان سازان است. شما میتوانید برای ارتباط از طریق سایت ایزوگام ایران اقدام کنید.

ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement