Ad Code

Responsive Advertisement

سری لپتاپ های گیمینگ ایسوس راگ

شرکت ایسوس که یک شرکت تایوانی است، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لپ‌ تاپ در جهان محسوب می‌شود که با سبد محصولات تقریبا کامل خود در بازار کشورمان محبوبیت بسیار بالایی دارد.
محصولات گیمینگ ایسوس از قبیل لپ‌تاپ‌های آن تحت برند ایسوس راگ شرکت ایسوس روانه‌ی بازار می‌شوند؛

  • این محصولات با پردازنده‌ی قدرتمند و کارت گرافیک نسبتا قدرتمند خود اجرای بازی‌های روز را تضمین می‌کنند
  • اگر بازی کردن یکی از کارهای اصلی شما با لپ‌تاپ محسوب می‌شود سری ایسوس راگ به شما پیشنهاد می‌شود.



حال قصد داریم به معرفی یکی از جدیدترین لپ تاپ‌های ایسوس راگ بپردازیم و آن را با هم نقد و بررسی کنیم.

G512LW

یکی از جدیدترین لپ تاپ از سری ROG ،مدل G512LW است که از ویژگی‌های طراحی مخصوص این سری برخوردار است که ناشی از همکاری بین ایسوس و گروه طراحی BMW Designworks است. در بعضی از مدل‌های آن قابلیت Electro Punk هم وجود دارد. بدنه این محصول کاملا پلاستیکی بوده ولی با این حال به اندازه کافی محکم ساخته شده است. علاوه بر این، این لپ تاپ با مشخصات 26 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم، اگرچه نازک ترین و سبکترین لپ تاپ بازار و برند ایسوس نیست ولی حمل و نقل آن ساده محسوب میشود.

لپ تاپ G512LW از سری لپ تاپ های((REPUBLIC OF GAMERS ایسوس راگ می باشد و در طبقه بندی این شرکت جزء لپ تاپ های بالا رده محسوب می شود. از آنجایی که این محصول کاربری حرفه ای دارد، از مجموعه سخت‌افزارهای خیلی قدرتمند و جدید از جمله کارت گرافیک قوی در پیکره‌بندی آن استفاده می شود و شاید بتوان پردازنده مرکزی را نقطه قوت اصلی آن دانست که برای کاربری های پردازشی و سنگین گرافیکی کاملا مناسب هستند که نسل 10 از سری H اینتل است.

ایسوس ROG Strix G512 / 17 تجسم طراحی ساده ای را به شما ارائه می دهد، و یک تجربه اصلی عالی برای بازی های جدی و مالتی تسکینگ در ویندوز 10 برای شما به ارمغان می‌اورد. حداکثر CPU 10th Genel Intel® Core ™ i7 و پردازنده GeForce RTX ™ 2070 SUPER GPU، دارای قدرت بالا FPS است که از یک صفحه نمایش سریع 240Hz / 3ms سریع چشمگیر بهره میگیرد.

نوآوری های خنک کننده هوشمند مانند فلز مایع عملکرد را تا حد زیادی بالا می‌برد. اتصال Ultrafast Wi-Fi 6 و حداکثر 2 SSD در RAID 0 کارایی و بازی را تسریع میبخشد. درایورهای خود را به روز نگه دارید و تنظیمات بازی خود را بهینه کنید. GeForce Experience – به شما امکان می دهد همه کارها را انجام دهید. این همراه اصلی در کارت گرافیک GeForce شما است.

فضای SSD سوم به این معنی است که می توانید فضای ذخیره سازی خود را به روز کنید تا بتوانید مجموعه بازی های کامل خود را در هر مکانی که هستید انجام دهید.

لوتوس لپ تاپ وارد کننده جدیدترین و به‌روز ترین لپتاپ های گیمینگ و دانشجویی با منصفانه ترین قیمت و بالاترین کیفیت است. شما میتوانید برای انتخاب و خرید بهترین و مناسب‌ترین لپ تاپ به صورت قسطی و نقدی به سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کرده و از کارشناسان لوتوس راهنمایی بخواهید.




ارسال یک نظر

0 نظرات

Ad Code

Responsive Advertisement